Shared website hosting with bluehost review company. Find low priced cheap hosting online.

Ειδική Διαθεματική Δραστηριότητα Β ΕΠΑΛ Οικονομίας

Εκτύπωση
Τελευταία Ενημέρωση στις 21 Οκτωβρίου 2016 Εμφανίσεις: 730

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ & ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ

H εργασία πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του μαθήματος Ειδική Θεματική Δραστηριότητα της Β Τάξης του Τομέα Οικονομίας του 9ου ΕΠΑΛ Αθήνας. Η τάξη του έτους αποτελείτο από 22 μαθητές.

Η Δραστηριότητα χρησιμοποιεί σαν παράδειγμα το δίκτυο Facebook προκειμένου να αναδείξει τον ρόλο του και  τις δυνατότητες της εμπορικής αξιοποίησης μέσω της διαφήμισης στον κοινωνικό παγκόσμιο ιστό.

Στα πλαίσια της εργασίας αρχικά, οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες των 4-5 ατόμων και επιχείρησαν να απαντήσουν σε βασικά ερωτήματα. Οι απαντήσεις που δόθηκαν συγκεντρώθηκαν στο κείμενο με τίτλο: Απαντήσεις Ομάδων μαθητών σε βασικά ερωτήματα για το Facebook.

Στην συνέχεια έγινε μια προσέγγιση όπου με τη συνεργασία των μαθητών και την κατασκευή ενός wiki, κάθε ομάδα θα έδινε την δική της εκδοχή για τον τρόπο χρήσης και εμπορικής αξιοποίησης  του Facebook.

To αποτέλεσμα ήταν ένα σύνολο σελίδων που δημιουργήθηκαν συνεργατικά και αναρτήθηκαν στην διεύθυνση http://9epal-ergasia.wikispaces.com/ . Στη δημιουργία των σελίδων αυτών οι μαθητές έμαθαν και χρησιμοποίησαν με φαντασία και προσωπική άποψη, διάφορα εργαλεία web 2.0, για την δημιουργία εικόνων, κομικ , animations, συννεφόλεξων, νοητικών χαρτών  κ.λπ. και στην συνέχεια τα ανέρτησαν στο wiki.

ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ:

Για την πραγ?ατοποίησης της έρευνας οι ο?άδες συνεργάστηκαν και ουσιαστικά το ερευνητικό ?έρος της εργασίας αποτέλεσε αντικεί?ενο εργασίας ολόκληρου του τ?ή?ατος.

Σκοπός της έρευνας ήταν οι έφηβοι ?αθητές και οι ?αθήτριες να ανακαλύψουν τα πλεονεκτή?ατα της κοινωνικής δικτύωσης ?έσω facebook ?ε όρους ασφαλούς πλοήγησης και να αξιολογούν τον τρόπο χρήσης του με βάση την διαφήμιση και την εμπορική του χρήση. 

H ομάδα στόχος της έρευνας ορίστηκε με βάση την πρόθεσή μας για την διερεύνηση του προφίλ των μαθητών και χρηστών του Facebook, του 9ου ΕΠΑΛ Αθήνας, προκει?ένου να διαπιστωθεί ποιοι είναι οι παράγοντες που σχετίζονται ?ε την ένταξη τους στον συγκεκρι?ένο ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης, καθώς επίσης και ποιοι καθορίζουν τι είδους ενδιαφέροντα τους ελκύουν, κατά τις επισκέψεις τους στον ιστότοπο αυτό στην εμπορική και διαφημιστική διάστασή  του.

Το ερωτηματολόγιο ανακατασκευάστηκε με την συνεργασία όλων των ομάδων που πρότειναν ερωτήματα από τα οποία δημιουργήθηκε μια δεξαμενή επιλογής.

Στη συγκεκρι?ένη έρευνα επιλέξα?ε την ποσοτική προσέγγιση, η οποία θεωρήσα?ε πως ανταποκρίνεται κατάλληλα στις απαιτήσεις του ερευνητικού στόχου της ?ελέτης ?ας και στη φύση των ερευνητικών ?ας ερωτη?άτων και δικαιολογείται από τους περιορισ?ούς που υπάρχουν σχετικά ?ε το χρόνο, το ?έγεθος του δείγ?ατος, τους πόρους, το σκοπό της ?ελέτης και τις ειδικές συνθήκες που διεξήχθη η έρευνα.

Οι κύριες ομάδες ερωτήσεων του ερωτη?ατολογίου αφορούσαν:

  • δη?ογραφικά  χαρακτηριστικά,
  • διερεύνηση για την έναρξη ένταξης στον συγκεκρι?ένο ιστότοπο και τον χρόνο χρήσης του.
  • διερεύνηση για τυχόν προβλή?ατα που αντι?ετωπίζουν κατά τη χρήση του 
  • διερεύνηση για το επίπεδο γνώσης της λειτουργίας του fb.
  • ερωτήσεις σχετικές με τις προσδοκίες για τον τροπο διαφήμισης, προβολής και εμπορικής εκμετάλλευσης ενός κοινωνικού δικτύου.

Η τελική μορφή του ερωτηματολογίου της έρευνας αναρτήθηκε διαδικτυακά στην διεύθυνση http://www.mylesson.info/survey/index.php?sid=62534&lang=el

Το δείγμα αφορούσε κατά κύριο λόγο χρήστες του Facebook (n=40) και πργαμτοποιήθηκε με ανάρτηση του διαδικτυακού ερωτηματολογιου σε συζητήσεις και προφίλ των χρηστών/μαθητών του Fb.

Τα τελικά αποτελέσματα της έρευνας παρατίθενται πιο κάτω:

 

 
Οι υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί:
Καραγεώργος Παναγιώτης ΠΕ19
Λούπα Παναγιώτα ΠΕ03

Οι μαθητές της ΒΥΠ 2013 του 9ου ΕΠΑΛ Αθήνας:

Νότε Αλεξάνδρα, Γκεορκγε Ντενίσα, Στρεμπέλιας Λεωνίδας, Κοντοπούλου Ελένη, Παπαγιάννη Στέλα, Ζεϊνέλι Κλάρα, Αθανασίου Αιμιλία.

Κατασκευή-Επιμέλεια Ιστοσελίδας: Καραγεώργος Παναγιώτης, ΠΕ19
Joomla 1.7 Templates designed by college jacken